Kizlar Selam,
bilen bilir postlarimdan vajinismusdum ben..
Ama cok sükür bu durumu asilama yaptirirken durmadan muayene oldugum sürecde kolaylikla atlatim üc kere asilama oldum ücüncüde hatta kendi cabamizlada gün asiri iliski oldu ama galiba yine adetlencem suan 2 gün gecti halen adetlenmedim ama tamamen stresse ve kullandigim progestoron fitiline veriyorum o adet gecikmesine sebeb olabiliyormus internete arastirdiklarima göre. Üc ay normal bi sürecmi? Yani evet 6 ay 1 sene normal diyorlar ama düsününce asilama da bile doktor sonucta tam olmasi gerektigi yere koyuyor spermi buna ragmen üc kere hüsranla sonlandi.. ikimizinde durumu iyi sükür bir sorun görünmüyor.. hatta ben 30 kilo verdm 50 kilonun altindaym pcos vardi kilo verince ondan kurtuldum adetim düzenine girdi ama olmadi birtürlü suan vajinismusu yendigime bile sevinemiyorum. Ben hep genc anne olma hayaliyle büyüdüm, cocuklari cok severim yolda hic tanimadigim bi cocuga bile asiri kanim kaynar. Rabbim umarim annelik duygusunu banada tatirir…
Hamile kalmami ekstra fayda saglicak bi sey yok mu en azindan fikir olur yaparim..