gunelozturkq ata ismini çok beğeniyorum, oğluma koymadığım için çok pişmanım, eşimle ortak karara varabilseydik ata deniz olacaktı adı, eşim kıvanç olsun diye tutturdu, bende ege olsun madem dedim, kıvanç ege koyduk, ama içimde uhtedir, Allah nasip ederde oğlum olursa direkt ata deniz olacak adı 🥲