
Son regl tarihine göre 8 hafta 3 günlük ama ölçüme göre 7 hafta 6 günlük
Kanama alanım vardı geçen haftaya kadar ilaç kullandım bugün karın ve bel ağrısıyla gittim hastaneye kahverengi akıntım oluştu ama çok şükür bebiş iyi kanama alanı kaybolmus doktorumuz yatıp dinlen ilaçlarını iç ağrın artar kanaman artarsa gel dedi dualarına talibim 🥰🤲🏻