Alyadnz33 Bir kaç sorum olucak şuan 4 yaşında kızım var ve 6 buçuk aylık oğlum var ve 6 Haftalık hamileyim ve korunarak hamile kaldım emziriyorum ilk sorum hamile iken emzirdiniz mi doktor emzire bilirsin dedi sıkıntı olmaz dedi 2 inci sorum ise 2 sezeryanim var ve buda olurda inşallah 3 üncü olacak doktor 3 sezeryan hakkımin olduğunu söyledi 4 üncü olmaz dedi öyle bir dusuncemiz yok zaten sadece merak ettim 3 den fazla sezeryan olan var mı acaba bide kalp atışı duyulmadı henüz karnımdan aşağıdan baktırmak da istemedim 2 hafta sonra gelin dedi neden duyulmadı erken diye mi
yorgunannis Alyadnz33 5.sezaryenini olan da var bu kişiden kişiye değişiyor bünyeye bağlı. Hamileyken emziren de var emzirmeyi bıraktıran da var bu konuda pek bilgim yok açıkçası
Daisyy000 Alyadnz33 5 kez sezaryen olani duydum.. Emzirme konusuna gelirsek, düşük riski lekelenme vs yoksa devam edebilirsiniz( tabi doktorunuz daha iyi bilir) Benim lekelenmem oldu doktor emzirmeyi kes dedi
mehmel54 Alyadnz33 diğerleri hakkında bilgim yok ama 6 haftalık daha çok küçük olduğu için kalp atışı duyulmamıştır genelde 8 haftalıkken duyuluyor
Alone Alyadnz33 hatta 5. Sezeryanı olacak gibiyim tüp bebek sürecine giriyoruz (bebeklerimin hepsi hayatta değil oooo maşallah hiç mi canının kıymeti yok ne diye doğurup duruyorsuncular için açıklama yapmış olayım)
Alyadnz33 mehmel54 hım tşk ederim her bebek bir olmadığı için sordum yoksa iki evladım var ilkinde alttan 7 haftalık duymuştum 2incide 6 haftalık duymuştum oda alttan bu sefer beta falan söylemedi sadece kese var dedi 2 hafta sonra gel dedi kan alındı eve geldim bu kadar
gunesdamla Kaç seseryan olur bilmiyorum canım ama emzirme konusunda bende emzirirken hamile kaldım dr bana istedigin kadar emzirebilirsin dedi ama benim kızım kendiliğinden bıraktı masallah subanallah birde kalp atısı 8 9 haftalarda duyuldu benim korkma
Alyadnz33 gunesdamla tamam canım çok teşekkür ederim benim oğlum emiyor ama sanki bazen istemiyor isteği gitti ve sinirleniyor çok üzülüyorum zorla emzirmeye çalışıyorum
2prensesssannesi Alyadnz33 ya bende sormak istiyorum cevaplar mısınız bilemem saygı duyarım 7-4-2 yaşlarında kızlarım var reglim asla şaşmaz 2 ay önce ayın 10′una oldum geçen ay 4′une oldum benim hep 6 gün falan geriye sarar bu ay günüm geldi ama daha regli olmadım arada bir sancı oluyo geri gidiyo benim reglim asla şaşmaz duzenlidir bilmiyorum çocukta düşünmüyordum korunuyorduk ama 1 defa kazara kaçtı test yapmak istemiyorum
Alyadnz33 2prensesssannesi yap bende öyle oldum sadcee 1 gün unuttum hapı içmedim kalmışım ama haber ver bana test yap olabilir
gunesdamla 2prensesssannesi vucut dogurmaya alıstıgı için hemen kalabilirsin bi damlada gitse ben mesela 2 sene olmadı bebegim gitmedigim dr kalmadı sonra artık dedim olmucak heralde sonrası hamile kaldım ardından hemen korunmaya başladım korunmayı bıraktım o ay hamile kaldım
gunesdamla Alyadnz33 öyle oluyor benim kızımda kendi bıraktı ama 1 hafta asırı hırcın oldu sacımı basımı yoldu resmen sanki ben kesmişim gibi gecer insallah rabbim yardımcımız olsın
2prensesssannesi Alyadnz33 pazar günü ya test yapar ya da kan veririm bakalım hayırlısı canım sanada haber veririm teşekkür ederim cevapladigin için 🙏🏿💞