tazenne
Tansiyonunuz düşüyor muhtemelen, hamilelikte çok yaygın bir durum bu ben de ara ara yaşıyorum. O an mümkünse cam açıp bulunduğum yeri havalandırıp içeriyi serinletiyorum, sıcak ortam daha da rahatsız ediyor. Hemen ayaklarımı yukarı kaldırıp uzanıyorum. Hatta varsa elimin altında bir kağıt vs. onunla da yelpaze yapıyorum :) Bir süre sonra geçiyor ama epey yorucu oluyor. Doktoruma bahsettiğimde normal demişti. Siz de yine doktorunuza danışın ama anlattıklarınızdan ben öyle anladım. Geçmiş olsun, umarım bir daha yaşamazsınız🙏🏼