Saratln doğmadan önce karar vermiştik 😂
Erkek olursa Karan ya da Çağın demiştik. Kız olursa Maysa ya da Karen..
Önce kız dendi, Maysa ismi 2.el bi isim oldu bizim için 🌬️ Karen de karar kılmıştık. Sonra erkek olduğunu öğrendik. Karan olsun istedik, çünkü Karen'e çok alıştırmıştık kendimizi 🙈