Nessozz kızlar bugün bütün gün belli aralıklarla sancım oldu. 1 saattir düzen aşağıdaki şekilde ama en sondan sonra bişey olmadı hala. 2. doğumum. aslında ama ilki suni sancıyla olduğu için normal sancı düzeni nasıl bilmiyorum djdjdjd
3bebekliannee Nessozz Bende ilkini suni ile doğurmuştum 2.si kendi sancımla oldu 7 dk da bir geldiğini farkedince eve gidip duş alıp akşam hastaneye geçtim 4 cm açıklığım vardı yatış yaptım sabah kendi doktorum geldiğinde yarım saat içinde doğum yaptım kızımda suyumu patlattıklarından 5 saat sonra doğum olmuştu oğlum da 1 saat içinde oldu 2.doğum daha hızlı ilerliyor bencede şimdi 3.kez olacak bakalım ne yaşayacağız 🥰 sizin başlamış gibi duruyor ama sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah kolay doğum diliyorum 🙏🏻💕
rky2 Nessozz suyunuz gelmediyse endişe etmeyin, kasılmaları takip edin. Tabi ki uyuyun şiddetli kasılmanız yoksa, doğumunuz başlamışsa enerjik olursunuz. 2. gebeliğim benim ve ilk doğumda aynen böyle yapmıştım en doğrusunu yaptım.
busu1 Nessozz Benim başımdan geçmedi o yüzden bilmiyorum ama burada biri de şunu okumuştum ebesiimi doktoru mu ne sancıların çoğunluğunu evde Çekin hastanede boşuna sürünmeyin demiş hatta bir de sancısı başlayınca sakin kalıp düşünü falan almış kahvaltı hazırlamış kahvaltı yapıp gitmiş yani zorlamayan bir durum varsa evde gereken saati geçirilmesi gerektiğini okumuştum Ama demem gibi bir bilgim yok
Nessozz busu1 perşembe kontrolde açıklık baktı ve rahmi uyardı doktorum ondan beri zaten düzensiz sancılarım var ilk defa akşam bu kadar düzenli oldu ama şimdi o da geçti 😀😀 gündüz işlerim vardı hallettim çocuğumla ilgilendim güzel bi duş aldım vs acelem yok da 2. doğum hızlı oluyo diyolar hastaneye yetişemem diye korkuyorum 😀
elifayaz112_ Nessozz benim ikinci doğumda sabah uyandığımda nişanım gelmişti sancılarım çok yoktu ama hiç beklemedim zaten duş falan akşam ağrılarım var diye almıştım direk hastaneye gittim dediğin gibi ikinci doğum erken oluyor diye ayağa kalkma bile izin vermiyorlardı dedi ayakta doğum yapmak istiyorsan kalk gez 😄 sancıların şuan durdu mu belki yalancı sancılardır kaçıncı haftadasın
Nessozz elifayaz112_ şuan durdu garip bi şekilde shdhdhdhd 39+2 olduk şimdi. 11 den beri nişanım da geliyo ama bu olanlarda olurken oturup tv izliyodum yani. Sabaha kadar bakim duruma uyuyabilirsem uyurum sabah kalkar giderim en kötü. Şuan bişey yok çünkü hareketleri de iyi şükür.
Bebegimlee Nessozz ben de akşam 5 den beri bel ağrısı çekiyorum inanılmaz bi şekilde şimdi ağrılarım hafifledi diyebilirim 😆
elifayaz112_ Nessozz ben de başlarda senin gibi rahattım inşallah doğumunda kolay olur Gine rahat olursun 😄
Nessozz yorgunannis dimi ya bence de son andakiler özellikle çok şiddetli oluyo. doktorum da 5 dk da 1 e düşünce gelirsin demişti.
Nessozz 3bebekliannee benim perş günü muayenede 3 cm e yakın dedi ama sancı yok yani var da düzensizz 😀 bugün de nişanım geldi.Şuan gayet sakiniz hafif hafif oluyo sadece uyuyabilsem uyucam da heycan yaptım 😀 aminnnn cümlemiz sağlıkla bir avazda inşallah 🤲
Nessozz a-a-my-h_dmr evet doğurdum bugün öğlen 12.12 de kavuştuk kızımıza ilkine göre çok daha kolay bi doğum oldu çok şükür darısı tüm hamişlerin başına🤲