bsa16 Kızlar selam. Bir düşük yasadım. 3 gün gecikme ile 222 beta ile süreç başlamıştı. Şimdi regl günüme 2 gün kala test yaptım pozitif kan verdim 771 çıktı. Gecikme olmadan bu kadar yükselme normal midir?
cansel31 bsa16 normal tabii suan 4 bucuk hftalik fln buyuk ihtimalll hayirlisi olsun insallah bnde kayip yasamistim 3 ay sonra tkrr gebe kaldim saglikli ilerliyo suan cok sukur insllh sizinki de sagliklidir
senaaaaaaaaa1 bsa16 benimde ilk gebeliğim düşük olmuştu 4 ay sonra oğluma hamile kaldım ve kavuştum inşallah sizde kavuşursunuz şimdi 2. Bebişime hamileyim 😊
AuraMomB Benimde ilk gebeliğimde kalbi durmuştu 8 haftalıktı. Şu an 2.hamileyim 18.haftayı devirdik maşallah. sakın tedirgin olma ilinde varsa direkt perinatoloji doktoru ile görüş. Tiroid, pıhtılaşma enfeksiyon hepsine baktır. 🫰🏼🫰🏼
bsa16 AuraMomB allahım kucağınıza sağlıkla almayı nasip etsin. Troid var malesef. Pazartesi ilk iş doktorla görüşeceğim🙏🏽
cansel31 bsa16 tiroit yüzünden bnde kaybetmistim canim hemen ac karnina tsh baktir yuksekse ilac baslar doktor
AuraMomB bsa16 bende de vardı doktorum sağ olsun 4.haftada müdahale etti. Amin inşallah sağlıcakla kalın 🫰🏼🌸
[silindi] cansel31 merhaba. Bende 15 haftalık bebeğimi kaybettim… 3. Aydan itibaren asla durmayan bir kanama yaşadım. Suyu bitmiş ve kalbi durdu. Şimdi sebebini araştırıyorum. Troid varsa nasıl belirtiler oluyor acaba? tıbbi genetiğede gideceğim kan pıhtılaşma için her şeye detaylı baktırmak öyle tekrar denemek istiyorum.
AuraMomB cansel31 keseden anlıyorum biraz da 6.his😂 hayatım boyunca hiç sekmedi bende cinsiyet tahmini Yuvarlak olunca kız Bozuk Oval olunca erkek