betulco Selamlar eltim kadın doğum için oda istiyor var demişler eşi kalıcak yanında ücretini bilen var mı
Elokalay betulco merhaba benimde yanımda kalacak kimse yok eşimden başka o hastanede öyle bir olanak var mı gercekten
betulco Elokalay kadın doğum bile olsa süit odada eş istemiyorlarmış öyle bi bilgide var Diğer ünitelerle birbirine yakın diye yürüyen gebe olan vs olduğundan
merymomy Fiyat bilmiyorum ama evet yarı özel o hastane suit odaları var hastaneyi arayıp bilgi alabilirsiniz aslında
betulco Selamlar hanımlar ücretsiz demişler süitler için ama hepsi doluymuş Miyom ameliyatı oldu tek başındaydı hemşireler çok yardımcı olmuş tek başına halledebildi Eğer odalar dolu olmasaydı bi tanıdık vasıtası gerekliydi diye düşünüyorum