sibelipek3101 ben iri mantar seçiyorum önce tereyağ ve tuz koyup biraz fırınlıyorum sonra üstüne kaşr koyup biraz daha fırınlıyorum çok güzel oluyor ama tabi küçülüyor ama ana yemek tabağında 1-2 tane şirin tadımlık mis gibi👍🏻 yoğurtla bir de soğan mezesi yapıyorum o da aşırı güzel oluyor ama kırmızı ete daha çok yakışıyor onda da küçük boy alıyorum soğanları 4 e bölüyorum yağ ve şeker ekleyip kpak kapatıyorum baya pişiyor sonra karamelize oluyor gibi kızarıyoe gibi oluyor biraz da öyle kavuruyorum indirince de az bişey tuz nar ekşisi bide sumak ekliyorum yoğurttan taban yapıp üstüne koyuyorum aşırı iyi oluyor biz eşimle 6 tane falan soğan yiyoruz öyle bi öğünde