msskrkss Kızlar aranızda sonuçtan anlayan var mı ya da sonucu böyle olan? Bir doktora gösterdik gebeliğini öğrendiğin an kan sulandırıcı kullanman gerekiyor dedi, diğeri gerek yok dedi. Bizde napacağımızı şaşırdık
meryys msskrkss Bende pai 4g 5g ve mthfr 677 heterozigottu. Kan sulandırıcıya gerek yok ama tedbir amaçlı hap verelim dedi doktorum hapa rağmen yine gebeligimi kaybettim. Bu saatten sonra hap + iğne dedi. Bazi doktorlar halen ısrarla gerek yok diyor. Hematolojide buna dahil. Bazı doktorlar ise zaten pai başlı başına sorun iğne kullanman lazım diyorlar. Kesinlikle iğne veren bir doktorla devam edin
sibelipek3101 msskrkss değerleri anlamiurium ama bana da kan sulamdirci vermişti ecoprin kullanmistim
Papatya05_ msskrkss 4G 5G heterezigot çıktı diğerleri normaldi Kan sulandırıcı hap kullanıyorum ecopirin 150 mg
msskrkss emmy06 Oda gebelik kaybın varsa kullanman gerekebilir, doktorunla beraber değerlendirmelisin tarzında yorumladı. 2 kaybım var, kalp durmasından kürtaj oldum. Bir sağlıklı kızım var şükürler olsun ki
msskrkss meryys Çok geçmiş olsun, tekrarını yaşatmasın Rabbim 😔 Ben ilk gebelik kaybımda hemen genetik test yaptırdım. Sonra kızıma hamile kaldım lekelenme yaşıyordum o dönemki doktor kan sulandırıcı başlattı lekelenmem daha da arttı sonrasında bir profesöre gittik o hemen bırak düşmeyen çocuğu da düşürürsünüz dedi bıraktım. Kızım doğdu çok şükür. Tekrar hamile kaldım buda 10. Haftada kalbi durdu kürtaj olduğum doktorla görüştüm sonucu gösterdim, adetin 3 gün gecikirse hemen kan vereceksin pozitif olduğunu öğrendiğin an başlamamız lazım dedi. Genetik sonucunu bilimsel bir dille de açıkladı ancak biz çok anlamadık ama bize güven verdi açıkçası o yüzden bir daha nasip olursa hemen kullanmayı düşünüyorum
msskrkss Papatya05_ Teşekkür ederim, en son kürtajımı yapan doktor da kanda betayla öğrendiğin anda başlamamız lazım dedi, inşallah nasip olursa tekrardan kullanacağım hemen
ayse988 msskrkss bende mthfr ikisi de heterozigot ilaç ve iğne kullanacağım bir düşüğüm var diye doktorların hepsi kullanacağız dedi
msskrkss ayse988 Bende daha yeni kürtaj oldum, kürtajı yapan doktor adetin geciktiğinde hemen kan testi vereceksin pozitif olduğunu gördüğümüzde başlamamız gerek dedi. Rabbim isteyen herkese evlat nasip etsin inşallah
ucigdem msskrkss bende aynı oğlum var şükürler olsun🤲 4 kayıp coraspırın fayda etmedi bende 4.ögrendıgımde iğne +e coraspırın kullandım fakat 6 haftalıkken düşük yaptım nedenını bilmiyorum doktorlarda bilmiyor
msskrkss ucigdem Çok geçmiş olsun 😔 insan üzülüyor ama bu dünyada nasibi yokmuş demekki.. Eşinizin sperm değerleri, morfolojisine baktırdınız mı. Benim eşimde varikosel var üroloji doktordu oda DNA kırıntısı yapabilir, hasarlı sperm döllenirse gebeliğinizi vücut kendi sonlandırabilir dedi. Eşim tekrar test falan yaptıracak sonuca göre ameliyat ya da takviye kullanacak eşim
minnosbirkiz msskrkss benim değerlerimle aynı, doğuma kadar iğne kullandım, doktorum çokta gerek yok ama sen kendini psikolojikmen güvende hissedeceğin için kullanman iyi olur demişti, 9 ay onun korkusuyla yaşayamam, bişey oldumu olacak mı diye
sevacano minnosbirkiz ay aynısını bana da dediler inanamıyorum ben enox 4000mg kullanıyorum ya siz ? Kaçıncı haftadasınız?
msskrkss minnosbirkiz Benimde biri kullan biri kullanma diyince kafam karıştı 🤔 bencede kullanmak daha iyisi biz elimizden gelen her şeyi yapalım da gerisi Allah’ın takdiri
sevacano msskrkss kesinlikle başlamalısın ben 1 .gebeliğim de dr yapmadı ve düşük oldu sorduğumda işte neymiş az pırtı varmış ondan vermemiş dr değişdirdim diğeri dedi çok şart değil ama dediö yok ben kullanıcam çok şükür kullanıyorum ve 20.haftam olucak Allahın izni ile kesinlikle riske atma asla zaten hiç bşr zararı yok tam tersi yararları çok var .Geçmiş olsun bu arada inan bunlar çözülür yeter ki tedavisi olsun .🙏🏻
msskrkss sevacano Çok teşekkür ederim, kürtajımı yapan doktorda gebeliğimi öğrendiğim andan itibaren kesinlikle kullanmamı söyledi. Sizde sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻
[silindi] msskrkss öncelikle sağlıklı sonuçlar olsun inşallah. bende test vereceğim kan pıhtılaşması için tıbbi genetikte. Sonuçlarınız kaç günde çıktı?
msskrkss [silindi] Sizede çok geçmiş olsun, sağlıklı gebeliklerimiz olsun inşallah 🙏🏻2018 de yaptırmıştım yanlış hatırlamıyorsam sonuçlanması 2-3 ay sürmüştü
msskrkss [silindi] Benim bütün gebeliklerim lekelenmeli oldu, kızım da dahil olmak üzere. Hatta bu en sonuncusunda bir kere kıpkırmızı kan şeklinde geldi
meryys msskrkss Sizede geçmiş olsunn😔 benim hiç çocuğum yok daha ilkini kaybedince devlet bakmadı bizde özelde yaptırdık testleri aslında hap yetersiz kaldı sanırım sizinde ileri haftada durmuş o zaman bizimde kızımızın 12. Haftada durdu ikizlerimizin 10da 😔 doktorlar da çok ayrı görüşteler bizde arada oyuncak oluyoruz. Rabbim hayırlı sağlıklı evlatları kolaylıkla güzellikle nasip etsin inşallah 🙏
emmy06 msskrkss ilk kayıpta bu testi yapmaya izin veriyorlar mı 2-3 kayıp olması gerek diye duydum. Geçen hafta 11+1de kürtaj oldum. Gebelik boyu lekelenme kanama pıhtı yaşadım. Genetik testi bwn de düşünüyorum ama ilk kayıpta yapmıyorlar diye duydum
Deletedmom_297 msskrkss kan sulandırıcı kullanın mmutlaka zararı yok normal sağlam insan bile kullanıyor