Gulay123 benim erken doğum sıkıntım vardı 30 haftada ortaya çıktı 34 te bırak dedi şimdi 34 olduk bıraktım ben sordum artık kullanma dedi bile iyprum şimdi durumlar farklı ama direk doktorla görüşsen daha iyi sanki yani hastaneyi ara bence 🤷🏻♀️ Geçmiş olsun 🤗 sağlıkla gelsin kuzucuklar 🥰