gamzey25 Kızlar merhaba Anadolu da bir inanış var malum bebek sağ da olursa erkek solda olursa kız deniliyor sizin deneyimleriniz nedir sizce de doğru mu bu durum? 🌼
gamzey25 minikcivciv89 ultrason da bakarken hep solda gezdiriyorlar aleti bir de gecen kalbini dinleyelim dedik sağlık ocağında orda sag tarafımdan başladı ben dedim bebek solda direkt ordan bakti ses duyuldu 😅