kubra538008 aranızda rahim şekil bozukluğu yaşayan var mı ? Tedavisi nedir , sağlıklı bir gebelik mümkün mü?
ghostty kubra538008 rahim anomalisinden bahsediyorsunuz sanırım. T şekli, Y şekli. Histeroskopi yardımıyla rahim düzeltilebiliyor diye biliyorum.
Papatya05_ kubra538008 yakın tanıdığımız bi arkadaşın rahmi yarımdı erken doğum olabilir şöyle böule demişler kız vaktinde doğurdu gebeliği tüp bebek mi o konu da bilgim yok sadece
erikarpuz kubra538008 benim rahmim y şeklinde 2 kere kürtaj oldum 3. gebeliğim sağlıkla sonuçlandı tedavi olmadım doktorlar işlem yapmayız dediler sadece doğum sonrası plasenta çıkarma ve temizleme işlemi zor oldu
Nisanmomy kubra538008 görümcemin rahmi T şeklindeymiş. 2 defa düşük yapmış sonra operasyon geçirmiş çok şükür 2 tane kızı var şu an