bsibel sizin adınıza çok sevindim sağ salim kucağınıza alın inşallah 🩵ben 3 aydır deniyorm 4 yaşında oğlum var ona ilk ikinci ayında kaldım ikincisi ise 4 sene aradan sonra 14 haftalık düşük yaptım oda 2. Ay denemem de olmuştu bu seferde biraz uzun sürdü ovulasyon testine göre bende 3 gün denedim ama doktora kontrole gittim rahim duvarın kalın ua adet olcan yada gebelik olabilir dedi kanda bişey çıkmadı biraz polikistik gibi gördüm dedi adet gününde pcos tanısı için horman testi yaptıracgm inşallah değilimdir 🥺