zamansmomm bkuzu00 11 aylık bebeğim var temmuzda bir bebek daha bekliyorum lekelenmelerim var ama dinlenebilmem mumkun degıl ufak bebegımle sureklı kucagımda yasıyoruz ınsallah hersey yolunda gıder kazayla oldu ama ınsanın ıcıne dusunce sevgısı de baslıyor suan onun ıyı olması ıcın dua edıyorum
Gks_01 bkuzu00 12+3 olduk . Çok heyecanlıyım inşallah sağlıkla doğar bebişlerimiz . Doğumdan korkmuyorum bedensel acıların üstesinden gelebileceğimi düşünüyorum çünkü neyden korktuysam onu yaşadım
defnoloj bkuzu00 kendimle ilgili hiç bir korkum yok bebeğimle ilgili var 12+1 3 gün önce ense kalın ölçüldü tek duam sağlıklı olması
bilgeceeee Merhaba, henüz test yapmadım yerleşme kanaması oldu kahverengi leke şeklinde regle 4 gün kala. Umarım hayırlı olur..
melikegoktasbenli Temmuz annesiyim inşallah ilk çocuğum, çok heyecanlıyım çoğunlukla hamile olduğumu bile unutuyorum 10+7 gibi diyebilirim şuan
senemyetis 10+3 um mayıs ayında 12 haftalık olması gereken bebeğimi 9. Haftada kaybettiğimi öğrenmiştim hiç bir test kontrol yapılmadı ilk kayıp olduğu için. Yine 12. Haftada kontrolüm var aynı şeyi yaşamaktan çok korkuyorum umarım sağlıklı bi evladım olur.
Dsrh defnoloj sizin son durum ne oldu Benim beş gün sonra gittigimde hiçbir kalınlık göremedi doktorlar
elifin_ bkuzu00 11+1 olduk 2 gün sonra kontrolüm var, ensesine bakılacak umarım sağlıklı ve herşey yolundadır,gerginlik hakim yani şu an
selma128 elifin_ ben iptal ettim ikili testi 20. Haftada detaylida baksinlar testlerde yanlis cikma ihtimali oluyormus
selma128 11+2 olduk demin lahana sarmasi yapiyordum kendi sonra bi tiksinti geldi ya ben napicam boyle kendi yaptigim yemeklerden tiksiniyorum napicam ya🙁
elifin_ selma128 ikili test yaptırmayacağım da sadece ensesine bakılacak benim de, testlerin hiçbirini yaptırmayı düşünmüyorum sadece detaylıya baktıracağım inşallah
selma128 elifin_ merhaba elif sen sadece enseye bakilmasi icin gittinmi doktora perinatolojidenmi aldin randevuyu hangi doktora gitmistn ve sonuc ne oldu
fkurtba 12+2🫠 ikiliyi bende yaptırmadım üçlüyü de yaptırmayacağım imza verdim sadece detaylı yaptırmaya karar verdim doktorum da ultrasondan ense kalınlığına baktı sadece hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah bebişleri😍
defnoloj Dsrh ay maşallah gözünüz aydın, benim süreç aynı geçen çarşamba yine gittim değişen birşey yoktu.
Dsrh defnoloj benim ne oldu nasıl Oldu hiçbiri anlamadı iki perinatolog dört doktor görmüştü ama şu an görünen bir şey yok. Ama yine süreci izlememiz gerekiyormuş. İnsallah sizde bende sağlıkla kavuşuruz 🌺