Merhaba, 25+5 haftalık hamileyim. Bugün kontrole gittiğimde tansiyonum 16-9 du doktor kan tahlili ve idrar tahlili istedi idrarımda protein pozitif çıktı. Pazartesi 24 saatlik idrar vereceğim. Ama onun dışında bende hiç bir olumsuz belirti yok. Diğer değerlerimde normal. Bu konu hakkında bilgisi olan veya yaşayıp atlatan var mı ? Ne yapmam gerektiğini de bilmiyorum. :(