elifff243_ 7+5 haftalık ikizlerimin kalbinin durduğunu öğrendim. Doktor bir hafta bekleyelim düşmezse kürtaj yaparız dedi . Şuan için herhangi bir kanamam ağrım vs yok . Süreçle ilgili bilgisi olan var mı ? Kürtaj çok acılı bir işlem mi ?
mislinakus elifff243_ canım merhaba çok üzüldüm inşallah en kısa zamanda tekrar sağlıklı gebelik olur benim merak ettiğim kalbi durduğunu nasıl anladın herhangi belirti oldu mu bende 7+5 günlük gebeyim kontrole daha çok var aklımdan bu şüpheyi atamıyorum acaba kalbi atıyor mu sağlıklı mı
hamzaezel elifff243_ ay cok üzuldum cok gecmis olsun verende allah alanda allah ins tez zamanda allah tekrar nasip etsin
staRmama elifff243_ kürtaj acılı bir işlem değil zaten uyuyorsun ve uyanıyorsun her şey bitmiş oluyor psikolojik olarak kötü diğer türlü regl gibi zaten doktor ilk regl olarak sayabilirsin bu kanamayı demişti bana.
mesta41 elifff243_ kalbinin durduğunu gittiğinizde mi öğrendiniz yoksa sizde belirtiler oluşup öylemi doktora gittiniz çok geçmiş olsun
nergiss123 Anestezi ile yapılıyor uyandığınızda adet ağrısı gibi ağrınız oluyor. Korkmayın inşallah. Rabbim yerini doldursun. İnşallah. Hastaneye muhakkak sorun devlette anestezisiz yapanlar varmış muhakkak sorun anestezisiz çok çok çok zor .
elifff243_ nergiss123 Çok teşekkür ederim çok zor bir imtihan ama verende Allah alanda Allah elden birşey gelmiyor maalesef . Özelde olmayı düşünüyorum kürtajı
elifff243_ mislinakus Canım Allah razı olsun . Bir belirtim olmadı kontrole gittim öyle öğrendim . Bu herkeste olacak diye birşey yok sen içini ferah tut iyi düşün ki iyi olsun inşallah. Rabbim sana sağlıkla kavuşmayı nasip etsin .
nergiss123 elifff243_ Haklısınız. Kesinlikle elden bir şey gelmiyor benim de 2 düşük 1 kürtajım vardı. Özelse rahat olun kesin anestezili yapılır hiç korkmayın işlemden sonra kalkıp evinize gidiyosunuz.
elifff243_ nergiss123 Sağol canım verdiğin bilgi için Allah razı olsun Allah sana sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah
zamansmomm zamansmomm biri 10 biri 8 hafta işlem yapılırken uyutuluyosunuz birince uyandırıyolar ama narkoz gibi değil bilinci kapatıyolar sadece
sumtal elifff243_ Canım geçmiş olsun naptın oldun mu? Ben de ptesi günü kontrol için gittiğimde kalbinin durduğunu öğrendim bekliyorum şu anda benim de ağrım sızım yok. Kendiliğinden düşerse iyiymiş. Düşmezse ilaçla düşürülüp kürtaj oluyormuş galiba. Özele mi devlete mi nereye gideceğimi bile bilmiyorum bu durumda. 7+3 te öğrenmiş oldum ben de durduğunu.
elifff243_ sumtal Kusura bakmayın yeni gördüm mesajı . Evet cuma günü devlet hastanesinde kürtaj oldum . Önce ilaçla düşük yaptırdılar ardından kürtaja aldılar