saricivciv_ Bebekte öğlen enson haraket etti sonra bidaha hissetmedim birsorun mu vardır basınc var gibi sanki hafif ağrı gibi
babymom2026 saricivciv_ ben 21+1im bende de oluyor bazen toplanıyor karnimin sol tarafına bu normal bir durum. Belki uyuyordur bebek olabilir. Biraz uzan sırt üstü bekle hareket eder çünkü anne dinlenmeye geçince hareket edermiş bebekler endiselenme
bebeklerim__ saricivciv_ kasiliyorsa doktorun magnezyum verir. Bu haftalarda günde az hareketi hissetmen normal canim ilerleyen haftalarda düzenli ve şık olacak 🤩
Semayyy Yorulmuş olabilirsin çok ayakta durduysan da olur tatlı Birşeyler ye bol su iç bacak arana yastık al soluna yat uzan dinlen bakalım biraz karnını dürt inş hissedersin canım