Eren1 gamzebati bende herşeyi erkek yçnünde hemde bu sefer öyleyken kız dedi halen beklıyorum usgye gircem tekrr ayrıntılı vwya renklı ozaman net bıleceğim
gamzebati deletedmom43191 15. Haftadayım kız dedi %95 ama herkeste işte değişiyor Muş ilerleyen zamanlarda gene bakacağım
gamzebati cinderella kızmışşşş ama %95 dedi bazılarında %100 kız demişler erkek olmuş korkuyorum dmmdkd
Eren1 gamzebati bana hiç yüzde vermedi doktorum kız bebek dedi nereside kız göstermesi durumum llsa özelde devam etcemde çalışmıyorum suan ben eşimin maaşınıda amca eve cocuklara tek tük özele gitmeyi düşünüyorum
Eren1 deletedmom43191 valla cnm ınsatgramda gördüm 18. Hafta kız denmiş 23 ayrıntılı usgde erkek cıkmış
Eren1 gamzebati kesin demedi hocam cınsıyet var mı hiç tahmın vermedimiz dedim kız bebek dedi başka demedi bırşey