nurellaaa__ Kızlar yüzük testi ile cinsiyet bakanlar doğru çıktı mı sizin merak ediyorum doğruluk payı var mı diye 😃
cyj nurellaaa__ bende ne yüzük tuttu, ne kafama döktükleri tuz ne de makas bıçak😂 heepppsi huraaafe 😁
1ogrencianne nurellaaa__ yüzük ilkini erkek gösteriyor o doğru. 2. yi kız gösteriyor ama cinsiyet öğrenmedik daha 1 hafta var 😊
nurellaaa__ ezgi3452 aaaa ben çok inanmıştım bu teste benimkiler tuttu şuan yine hamileyim cinsiyetini öğrenemedim bir türlü yüzük falı kessin mi diye sormak istedim 😊
nurellaaa__ bebeklerim__ benim de çıkmıştı şimdi çıkmayanları okuyunca şaşırdım herkes evet diyecek sanıyordum 😂
nergiss123 nurellaaa__ İlk çocuk mu? Baya büyükmuş aslınds kız mı acaba göstermeyene öyle diyorlarmış ya
nurellaaa__ nergiss123 gözümden kaçmış yorumunuz öğrendim sonunda erkek cinsiyeti bebeğimin yüzük testi bende yine tuttu 😂
nurellaaa__ bebeklerim__ olabilir tabiki ama çok fazla tutan var çevremde bende onlardan biriyim yinede merak ettim 😃
gvnrzz nurellaaa__ yüzük testini anneme falan yaptım tuttu. Benim 2 erkek bi kız cıkıyor ve garip bi şekilde bu sasmıyor kac kere yaptım aynı. Simdi 1 oglum var 12 haftalık hamileyim bakalım 😂
esra_yvli nurellaaa__ canım napıyorsun yüzük testini eline mi karnınına mı bir de benim 3 dülük oldu onları da mı yapıyoruz bazıları öyle diyor ilk yaptığın ilk çocuğu sonra sırasıyla yapıyorsun ona göre cinsiyeti söylüyor diye
susamannesi_ Benim de doğru çıktı yıllar önce de yapmışlardı hamile kaldıktan sonra da yaptılar farklı kişiler, kız çıkmıştı, kızım olacak umarım sağlıkla ✨🌸💝💐🧚🏻♀️