Dün doktora gittim 35+3 bebeğin kilosu 2900 boyu 49 çıktı ilk doğumum olacak normal doğuma niyetlendim ama iri bebiş olacak son ana kadar beklerse 4000 gözüküyor doktor insallah erken gelir dedi erken gelmesi için yapmamı önerdiğiniz herhangi bir şey var mı ? Sizin bu haftalarda durumlarınız nasıl ayrıca ben akşamları aşağıda çok baskı hissediyorum