Ebuses normal çünkü doğum yakın , senin şimdi yapman gereken sancinin kaç dakikada bir olduğunu hesaplamak , 5 dakikada bir olursa bebek geliyor demek. İlki 38+1de geldi. . Suyum falan geliyordu sancı da var Ama işte benim çatim müsait olmayınca sezeryan oldum