kahvesever__ acelyacik oğlumla kızım arasında tam bir buçuk yaş var baya zor oluyor birbirini çok fazla kıskanıyorlar ve çok kavga ediyorlar 🤦🏼♀️
saggitariuswomen acelyacik üç yaşında oğlum daha üç gün önce hamile olduğumu oyrendim bakalim nolacak🤦
sakaryamm54 acelyacik İlk oğlum 5 yaşına gelince ikinciyi yaptım çok rahat geçti üçüncüyü düşünmüyodum ama ikinci 13 aylık ben hamileyim 11 haftalık bu işler biraz nasip sanki 😊
ElaEge kahvesever__ benimde iki kızım arası 20 ay olacak neler önerirsiniz ya şimdiden nelere hazır olmalıyım
ayaznannesi kahvesever__ ayy benimkiler in arası 1yil 3 gün olmasina rağmen yaşıyorum bunu çok zorlasiyorlar cokk
mucizem2geliyor Plansız oldu ma oğlum 2 yaşına girecek önümüzdeki ay 21 haftalık hamileyim bakalım 2.sezon nasıl olck 😃
Zeynep2929 acelyacik kızım 3 yaşında 2.ye hamileyim 37+4 şuan 😊 az çok anladığı için biseyleri kızım çok zorlanmıyorum ama tabiki zorlukları da var 😁
deletedmom43191 acelyacik bence pespese olmalı bir anda buyusunler ilki büyüyünce olması bence kotu ya
ikiprensesannesi___ acelyacik iki kızım arasında iki yaş var kolaylıkları da var zorlukları da birbirleriyle yarışır ama geçiyor bir şekilde
321duru123 acelyacik benim çocuklarımın arasında 11 yaş olacak duş konusu harici diğer her işi çocuğum kendi yapıyor insaAllah rahat geçecek gibi gözüküyor
deletedmom43191 321duru123 keske o kadar ara olmasaydı benimde ablamla aramda 13 sene var asla anlasamayız hep kavga küslük var aramızda
321duru123 deletedmom43191 canim 3. hamileliğim ama 2. Çocuğum bir tane cennet kuşum var isteyerek değil yani bu zamanlama 6 yıl önce kaybettim anca hazır hissettim kendimi toplarlamam😔
elifayaz112_ maco61 benim de iki kızımın arasında 4 yaş var ikinci kızımla şuanki hamileliğimin Arasında da 4 yaş var bence 4 yaş ideal daha küçük olunca çok zor olur biraz daha fazla büyük olsa bu sefer de okulun ilk seneleri olunca büyükle ilgilenmek zor olur