Gulmert Ben paylasirmiyim acaba doğum hikayemi derken o gün geldi 😊. Oglusum mertim 35+6 haftalikken dünyaya geldi. Erken doğum oldu hiç beklemediğim hiç hayal etmediğim gibi 😐. 4 mart da hastaneye tahlil sonuçlarını almak için gittim aslında kontrol bile değildi. Sonuçları aldim doktoruma gösterdim. Doktorum sonuçları beğenmediğini beni bir süre gözetim altında tutmak istediğini söyledi ve tekrar muayene etti beni. ultrason vajinal muayene nst gibi. Tüm bunların sonunda ben serviste yatacagim diye beklerken birden apar topar neye uğradığımi anlamadan kendimi dogumhanede buldum. Çok gerildim çok üzüldüm başıma ne geleceğini bilemiyordum . Dogumhanede tekrar bir muayene oldum ve nst ye bağladılar ayağa kaldirmiyorlar kimse hiç bir açıklama yapmıyor. Niye yatıyorum ne kadar yatacagim gibi sorularımın hepsı cevapsız kalıyor. Bu arada sürekli eşimin telefon numarasini istiyorlar ve ben stresten eşimin numarasını unuttum . Neyse aksam saat 6 civarı falandi başıma gelip giden drlar arttı . Ve sonunda bana dr un biri cvp verme nezaketinde bulundu. Acilmam olduğunu ve eski sezeryanli oldüğüm için RİSK oldugunu söyledi ama sezeryana gireceğimı söylemedi . 😣 bu arada dogumhane nin kapısının önünde annem ve babam var onlara söylemişler sezeryana alinacagimi fakat beni ailemle.gorusturmuyorlar. Neyse saat 7 buçuk ta esim gelmiş ve ondan da imza almışlar bu arada beni tekrar muayene ettiler acilmamin 4cm olduğunu söylediler bu arada kanamami da görünce beni nasıl hazirladiklarini hatirlamak bile istemiyorum biri sontayi takıyor biri sacimdan tokayi sokuyor biri usumdekileri cikariyor😭 ben basladim ağlamaya bebeğim çok küçük kuveze alırsınız diyorum ben böyle hayal etmemiştim sadece tahlil sonuçlarını göstermeye geldim diyorum . Sakinlestirmeye çalışıyorlar beni bir yandan da ameliyathaneye götürüyorlar o arada eşimi ve kizimi gördüm ben ağlıyorum onların yüzünde korku heyecan garip ifade. Neyse ameliyathaneye girdik orda da allah razı olsun çok iyi bir doktor bana sakinlestirdi belden uyusturma konusunda bile beni ikna etti. Ve o An oğlumun sesi ile bütün ameliyathane çınladı 💓 ve rahatladım çok şükür dedim oğlumu gosterdiler ve götürdüler. Neyse yatağıma geldim oglumun bir buçuk saate kadar ancak geleceğini söylemişlerdi ama gelmedi eşimi çağırdılar çocuk dr gorusmek istiyor diye . Eşim gitti bebegin cigerlerinin gelismedigini ve yoğun bakımda kalması gerektiğini ve başka hastaneye ambulans ile sevk edileceğini söylemişler . Bebeğim hala kuvezde yenidoğan Yoğun bakımda oksijene bağlı 🙁 hergün süt sağıp gidiyoruz yanina bugün doktor iyiye gittiğini söyledi içime bir güneş doğdu sanki. İns bir An önce bebegimle birlikte evimize geliriz. Allah herkese hayırlısıyla bebeğini kucağına almayi nasip etsin. Hakkınızı helal edin çok uzun oldu...
Karansalhareketlerbunlar Gulmert Hayırlı uğurlu olsun. İnşallah ennn kısa zamanda kavuşursun yavruna. Dualar yavrun için inşallah 🤲 Ona sağlıcakla kavuştuğunda da yaz olur mu annesi 💕
Yasemincifci Gulmert rabbim bebeğine şifa versin tez zamanda kucağına ulştırsın canım gözün aydın rabbim analı abbalı büyütsün❤️
Esraacr Gulmert bir önce yavruna sağlıkla kavusursun umarım çok geçmiş olsun okurken sanki ben o anları yasadım 😔
Gamzeemrmrt Bnde yasadım kuvez zorlugunu cnm rabbım yardım edıyo inşlh. Gozun aydın sen stres ypma ki sutune cok ıhtıyacı var annesi🙌🏻☺️