Merhabalar öncelikle iyi akşamlar kızlar 26 kasımda 300 beta ile hamile olduğumu öğrendim ama 27 kasımda kanamam oldu farklı bir hastaneye gittim 302 çıktı bugün yani 28 kasımda ilk kan verdiğim yere gittim ve değerim 338 çıktı ben şuan tam olarak ne yaşadığımı bilmiyorum başına böyle bir şey gelen var mı