Krispiim16 Assda bende duydum canım kayınvalidem herkese Haziran’da bekliyoruz ama kız erken gelebilir diyor 😂😂😂 görücez bakalım 😂
dml33 Assda yok bnce oyle bisey ablam 40 haftada doguramadi suni verdi onunlada dogmadi sezeryanla alindi doktor almasak doğmazdı demis 😊
Eebruylmz Assda valla utanmasa 6 yaşında çıkacaktı kızım 😂 Hiç alakası yok canım kız erkek her bebek değişik her annenin yapısı farklıdır... Her bebek kendi zamanını bekliyor bir şekilde 😊
Hmyr_ygt Assda alakasız canım ya 😆 ben 37+5 oldum 38 de doğsun keşke diyorum annem beni 36 ya girer girmez doğurmuş doktor annene çekersin dedi ama hala tık yok keyifi yerinde gibi
Elvn Assda ay bilmiyom ama arkadslarm kuznlerm yengelerm kimi tanidysam kiz bebegi olan erkn dogdu 40 beklemedi
istkizannesi Ben 41 de doğmuşum ve sezaryenle almışlar hiç gelmeye niyetim olmadığı için. Üç normal doğumdan sonra benim için ameliyat olmuş kadın😂 arkadaşım da 40+0 a kadar bekledi hiçç niyeti olmadığı için o da sezaryen oldu. Alakası yok yani
istkizannesi Merveoz arkadaşıma dr ısrar etti suni verelim diye. Yok dedi. Adam sezaryenden çıkınca iyi ki beklememişiz bebek dönmüş ama çok yukardaymış boşuna beklemiş olurduk dedi🤷🏽♀️
Merveoz istkizannesi benim normal yolunda bebek ama kendi sancım yk o yüzden bekleycm hemen suni istemyrm