ilknuryvz 6+2 gebeyim kızlar ve aşırı mide yanmam oluyor sizler neler yapıyorsunuz tecrübeli anneler yorum yapabilir mi?
fb9706 ilknuryvz tahin bende tavsiye ederim süt yoğurt artik etki etmiyor bana ama 1 tatlı kaşığı tahin cok iyi geliyor ilac kullanmak istemiyorsan
buse2507 ilknuryvz rennie iyi geliyordu 10 dakika sonra tekrar başlııyordu son aylarda miğde yanmam kabusum olmuştu 🫠sizinki erken başlamış sanki
ilknuryvz Ayseguls_baby zaman farkeder mi ne zaman içmemiz gerekiyor yandığı zaman mı. Bide soğuk sütün bir zararı yoktur dimi?
zehrakrdg ilknuryvz süt inanılmaz iyi gelmişti bana ilk yudumda boğazımdan ferahlatarak geçtiğini hissetmiştim
ezgi3452 ilknuryvz Soğuk süt, tahin ve soğuk sade soda ben de çok işe yaramisti onları deneyebilirsin. Şurup olarak doktorum Gavinson vermişti o da gebelikte mide yanması için kullanılıyor onu da alıp kullanabilirsin🤗
ilknuryvz ezgi3452 henüz çok erken haftalardayım ilaç kullanmak istemiyorum bebeğim için eğer çok zorlanırsam mecbur alırım teşekkür ederim