Dygutyr Kızlarr sabahtan kalktıgımdan beri ara ara agrılarım oluyo karnın alt taraflarında anlayamadım büyüyo ondandır diyom ara ara vurdugu için böyle olan varmı ?
Kyyhulya Dygutyr canım bende 16+6 haftadayım aynı sorunlrı bende yaşıyorum ama nedenini bilmiyorum 🤷♀️
EsZe Dygutyr 16+4’üm. Ağrı değil de bugün sabahtan beri sanki orda bi ağırlık var gibi. Bi ağırlık hissediyorum gibi. İlk kez bugün böyle hissetmeye başladım
Kyyhulya EsZe walla canım benim kaç gündür böyleyim ya özellikle geriliyor gibi hissediyorum daha çoook
Dygutyr Kyyhulya Gerilmesi büyüdügü içindirde agrıyı anlayamadım bende o normal bişey gerilme hissediyo olman
EsZe Dygutyr ara sıra ağrı bana da oluyo çok şiddetli değil ama. Son zamanlarda azaldı. Doktor normal olduğunu söylemişti. Hemen uzanıp dinleniyorum geçiyo. Çok şiddetli olmadıkça kanama vs olmadıkça fazla takılmayın bence. Allah korusun onları 🙏🏻
butterfly4 @Dygutyr ben de 15+ 4 üm 3-4 gündür ağrı var şimdiye kadar da böyle olmamıştı, acaba üşüttüm mü filan diye düşünürken sizin açtığınız postu gördüm, bir de ben de akıntı arttı, bu kadar değildi
Dygutyr butterfly4 Agrım normal canım benim benim o haftatalards igne batması gibi agrılar oluyo bebiş büyüdügü için doktora gittim herşey normaldi Akıntın normal sarı olmadıkca sulu beyaz mı ?
butterfly4 @Dygutyr evet aynen sulu beyaz, ben de kanama ya da şiddetli ağrı olmadıkça stres yapmak istemiyorum