damlaloglu ben düşük yaptığım gün okulların açıldığı ilk gündür o an bir arkadaşım daha hamileymiş birkaç hafta sonra çekinerek bana söyledi daha doğrusu o çekiniyor diye başka bi arkadaşımız söyledi, okuldaki hizmetlide hamileyim diye haber paylaştı bizle. Vucuttaki hormonlardan dolayı o kadar çok ağlayasım geliyorduki okul bitse de eve gidip ağlasam diye. Art niyetli değillerdi kesinlikle onunda ilk hrycanıydı hamileliğinden bahsediyordu benim yanımda zamanla direnç kazandım aramızda 3 hafta varmış zamanla onların karnı büyüdü, doğumları gerçekleşti hep gözümün önüne kendim geldim benim bebeğimde dursa cinsiyeti belli olacaktı çoktan doğmuş olacaktı diye inan canım bu duruma aylarca hergün katlandım. Çok zordu, ona kargolar geldi, isim danıştı bize kıskanmak değildi kendim için üzülmekti bu. Sonra süreci kabullendim tüp bebek ilk denememde yine okulların açıldığı hafta seminer zamanı öğrendim negatifi o moralle okula alışmaya çalıştım. Son 1 yıldır doktorlar. Opular, hsg, genetik test, düşük, transferler uğraşıyorum bedenim şişti duyguşarım coştu bir ümit heycanla süreci bekliyorum. Bizimde hep çevremiz hamile😂