Kızlar bugün kadın doğum doktoruna randevum vardı smear testi aldı yeniden ve rahimin sarktigini söyledi bende hissediyordum hatta afedersiniz idrarımı pek tutamıyorum ve özür dileyerek söylüyorum vajina girişin yan tarafında elime deyen bişey vardı onun da kızlık zarı yan tarafa toplanmış dedi bende üç çocuktan sonra o nerden çıktı dedim olabiliyor bazen dedi size sorum şu rahim sarkmasini ameliyatsız şekilde toparlamak mümkün mü