katre1 Weenie ya bende 20 haftalık gebeyim imom kullanıyorum,ekstra ne demir olaci ne d vitamini alıyorum bu ikisinin de önemli olduğunu biliyorum.ama doktor kan istemitor hiç sadcee ilk haftada istemişti
Weenie Gull355 peki birde bişey daha danışabilirmiyim normal günlük vitamin kullanırken bunu ekstra kullanıyorsunuz değil mi 🙏
Weenie tugcelice07 peki birde bişey daha danışabilirmiyim normal günlük vitamin kullanırken bunu ekstra kullanıyorsunuz değil mi 🙏
Weenie Yazmelegi_ bende normalde pregnom Max kullanıyorum ekstra aldım şimdi ocean da teşekkür ederim 🥰 eczacı kontrol ettiğinde 10 kilo başına 1 damla dedi siz kaç damla içiyorsunuzz
Weenie Yazmelegi_ bende pregnom Max kullanıyorum ama ekstra olsun istedim 🙈 ama eczacıya sordğumda pregnom Max da değeri azmışş
Weenie katre1 beni sağlık ocağı arıyor doktorda en kötü ayda 1 istiyor 🐣🌸 bende 23. Haftaya kadar pregnom Max kullanıyordum ama yetersiz gelmeye başladı 😞