Ruruu 16 benimde :D . 29.haftadan beri erken doğum riskim vardı. Başıma gelmeyen kalmadı. Gebelik şekeri, gebelik zehirlenmesi, nstde sancı, muayenede 3 cm açıklık. Bugünlere kadar geldik çok şükür :D Biraz daha dayanırsak sağlıcakla geldi postumu açarım umarım.