Bebegimlee Kızlar belim inanılmaz ağırıyor polar battaniye sardım şimdi sadece bel ağrısı doğum belirtisi olabilir mi ?
yorgunannis Bebegimlee olabilir bazılarının belden bazılarının karından sancısı başlar. Erkek mi bebeğin
Papatyaaam1 Bebegimlee bende 38+2 deyım bugün benımde hafıf hafıf belım ağrıyor kasıklarımda da ara ara ağrılarım oluyor Bırde oturup kalktığımda pelvik kekiklerimin olduğu yerde uyuşukluk var
Papatyaaam1 bkuzu00 peki kakanız varmış gıbı oluyormu otururken borde pelvik kemiklerinizin oldugu yerde uyuşukluk hıssettınızmı
Bebegimlee bizzocone hala devam ediyor bebek aşırı hareketli biraz daha kötüye gidersem hastaneye gideceğim sadece bel ağrısı başka bi şikayetim yok