Hayırlı akşamlar 16+3 haftalığım bugün doktora gittiğimde tam belli değil ama kız gibi dedi doktor başınıza böyle birşey geldi mi yani emin değildi doktor özele de gitmeyi düşünüyorum hiç erkek denilip kız çıktı mı veya tam tersi yorumlarınızı merak ediyorum