donovan26 Valla ben çok beğenerek aldım henüz kullanmadım, ürün ve model olarak oldukça kaliteli gözüküyor ama biraz ağır geldi bana hepsi böyle mi bilmiyorum da
iremiko_ donovan26 evet ağır diyorlar kafam karışıyor cybex övende var maxi cosi de tam kafam karıştı
kubasiii Merhaba anneler neye karar verdiniz bende şu an o bataklığa düştüm siz kullanmaya başladınız mı birinden birini maxi cosi veya cybex düşünüyorum aradayım
kubasiii Maxi cosi fame veya cybex priam diye düşünüyorum şimdilik daha yolun çok başındayım ama hergün yürüyüş yapan yani çok yürüyen biririm o yüzden bana rahat bir araba gerekir hem hafif ama sağlam olmasıda çok önemli