6.haftama girdim yarın kalp atısı duymak için gideceğiz ama kimse bilmiyor sadece ablam kayınvalidemler biliyo hamileliğimi kendi annem babam bilmiyor kimsenin tepkisini çekmek istemiyorum artık ugrasmak istemiyorum öğrenirlerse öğrensinler zaten saklancak bisey değil 2.gebeliğim olcak kızım 4yasında ama kesin tepki gösterirler