Baklavaseverim bacım benim mesleğim bu uyku postlarına çok yorum yapmam o yüzden yığılma olmasın diye 😂 bebeğin ağlaması normal okey ama ağlarken asla yalnız kalmamalı, uyaransındır sen yokken ağlamadan daha kolay uyur okey o şartla çocuk yalnız bırakılıp uyuyabilir ama ağlama varken girme etmelere başvurma sıkıntısı şimdi çıkmaz başka zaman çıkar allah korusun. 2 aydan 2,5 yaşa kadar oğlum ben yokken daha kolay uyuyordu ama o rahat uyuduğu için bu şeilde oldu, şimdi 4,5 yaşında konuşma başladığı zamandan beri yanında kalmamı istiyor bunda da sorun yok. Kucak emme vs bunlae yorucu bunlar tabi ki bırak ama yalnız bırakmadan ağlarken🧡