SinemKadir 25+0 haftalik hamileyim 2 gündür 13 e 9 tansiyondan yatışım yapıldı 24 saatlik idrar topluyorlar protein kaçağı varmı diye bakcaklar kızlar varmı başına gelen bisey olurmu bebeğime hastanedeyken 15 e 9 a yükseldi tansiyonum en son korkuyorum 😢😢
Eih92 SinemKadir canımm korkma tek basına protein kaçağıyla Doğuma almazlar. Fakat tansiyonun düşmesi gerekli düşürürlerde muhtemelen stres yapma sakın hemen tetikliyor
Eih92 SinemKadir kimi Doğumdan sonra geçiyor kimi kalıyor Preeklampsiyi ne kadar geçirdiğine bağlı bri ağır var bir hafif ama tansiyonun düşerse korkma ödem varmı
Eih92 SinemKadir Eger tansiyon düşürse evi taburcu ederlerse tuzu kes bu hafta da Preeklampsi oluyor iki buçuk yıl önce oldum çok ağır seyler atlattım tuz tansiyon yapıyor bebeğe kan akımı yavaş oluyor canım bilgin olsun düşerse Korkma