Kızlarr bu ay ilk kez korunmasız ilişki denedik bebek istediğimiz için 1.5 yıllık evliyiz.Ovülasyon testi aldım tüm pik günlerimizi vs değerlendirdim bat 9 aralık.14 kasımdan beri deniyoruz.Normalde glifor kullanıyordum bıraktım 1 aydır kullanmıyorum en son o bana bu kadar mide bulantısı yapmıştı mide bulantım halsizliğim çok sabah erken kalkarım bu sabah kalkamadım sağ göğsümde sızlama var ara ara artıyor elleyince sızlıyor.Neyse bugün bisiklet sürdüm eve kendimi zor attım kustum gelir gelmez sizce var mı sizde nasıl belirtiler oldu ve ne zaman test yapmalıyımm