Aysedakak ben kardiyoloğa gittim bebeğin kalbinde bir sıkıntı olabilirmiş şekerden dolayı gebeyken kontrol ettirmek gerekmiş bilginiz olsun .
Ben kaçamak yapamıyorum çünkü bu normal bir diyet değil ki arada tatlı yiyelim diyeti güzel kılsın . Kardiyolog bana şeker yükseldikçe bebeğin kalbinin kasıldığını söyledi . Şimdi ben nasıl kaçamak yapayım . Vicdan meselesi oldu bende.