Merhaba kızlar 12 +6 hamileyim bugün doktora gittim baya kanama alanı var dendi hiç kalkma tuvalet hariç 9 aylık bebeğim var çok destekçim yok bu durumu yaşayan varmı 10 haftalık 6 gün yoğun kanamam yaşadım neden tekrar böyle oldu progestan 200mg kullanıyorum düşük olur mu çok moralim bozuldu