Kelebekkkk34 Kızlar daha önce çapa veya çam sakurada aşılama yapan var mı ? Memnun kaldınız mı ? Karar veremedim hangisinde yaptıracağıma
esraaaaaaaaaaaaaaaaaa Kelebekkkk34 merhaba çam sakuradamı yaptınız aşılamayı süreç nasıl ilerliyo önce rapor çıkmasınımı bekliyoz yoksa adetliykenmi gidiyoz
Kelebekkkk34 esraaaaaaaaaaaaaaaaaa yaptıramadım henüz canım gittim ama benim yumurtalıklarımla ilgili bi sorun oldu doktor 3 ay yapamayız düzelsin 3 ay sonra gel dedi. Regl olunca çapaya ya da çam sakuraya gitcem ama süreç nasıl ilerliyo bilmiyorum