busonryavrusu sima_ Ya kızlar bende 6+5 ve sadece hafif kasık ağrımdan başka bi belirtim yok bu durum normal midir . İnşallah böylede devam eder ama bi endişe ettim neden hiç bi belirti yok
sumtal busonryavrusu Canım ben de 7+1 deyim. Benim de bulantım olmuyor çok acıkmadığım sürece. Ve benim de tam kasığım değil ama kasık üzerinde batma hissi var normal miyiz acaba ben de bilmiyorum
sima_ busonryavrusu ilk gebeliğimde benim de yoktu canım her gebelik çok farklı gerçekten, mesela benimde artık geçen haftaya göre adet sancısı gibi kasık agrilarim olmuyor ani batma kasılma gibi hissediyorum. Sürekli değişkenlik gösteriyor yani.
dozkaraca derryaaneva Sabret kardeşim 12. 13. haftada bulantılar geçiyor. Bu sefer çişe kalkıyorsun, beden bizi bölünen uykulara hazırlıyor 😃