Mrv60 Kızlar 3-4gün boyunca bebeğimi hissetmeye başlamıştım ama 2gündür hiç hissetmiyorum bu normalmiş doktora gitmelimiyim yardım lütfen
Kyyhulya Mrv60 sakin ol canım bebek sürekli hareket edecek DİE di durm yok Allah’a tevekkül et sakin olmaya çalış ve bekle
Burcak61 Mrv60 bende o panikle sağlık ocağına gittim 28 hafta dolmadan düzen bekleme bebek hareketinden dedi ebe ve kalp atışlarını dinletti bi sıkıntı yoktu 😊
esve Mrv60 benimde öyle oldu 25. haftada sonra 2 gün hissetmedim hareketleri ama şimdi tam surat devam