Kızlar merhaba 1 Aralık‘ta adet olacağım ayın 13’ü gibi pig gördüm tüm günleri değerlendirdim sonrasında 22 Kasım’da ovülasyon yaptım bugün de tekrar ovülasyon yaptım çünkü şüphelendim göğüslerim çok acıyor merdivende dinlerken bile içleri acıyor özellikle sağ göğüs ucu dokununca çok acıyor iki testimi de atıyorum yorumlar mısınız normalde gitgide silikleşmesi gerekmiyor mu bu testin hayatımda hiç iki kere yumurtlamadım

