anonim51 dün gittim 27+1 1250 gram evde söylediğim de tüh tüh bu çocuk da kilo alamayacak dediler 🥲 ilk oğlum da 3 kilo doğmuştu gebeliğim de sadece 2 kilo almışdım şuan 2. Gebelik yine kilo alımım fazla yok haliyle o kadar oluyor sanırım ne yapabilirim ki fazlası midem hazmetmiyor