Kızlar sancı varmı 37+0
Zehradgdrn var canım
👋
🖐
🙌🙌
50 üstü sancı var demek galiba ama düzenli olması lazım
Lexias twşekkür ederim ama planlı sezeryan 2. Doğum olacak
Var sancı çıkmış