wifii Merhaba arkadaşlar aranızda grip aşısı olan var mı? Malum salgın mevsimi ya da olduysanız kaçıncı haftada oldunuz
eed21 Bence şu ara herkes gribi savmakla meşgul 😂 zaten bu gribi atlatırsak aşı kadar bağışıklık kazancaz gibi. Günlerdir perişan oldum bu nedir
eed21 umynurr ayy darısı bana inşaAllah. Bir an önce 30 lara gelmeyi o kadar istiyorum ki. Rabbim size bağışlasın sağlıkla bebişinizi
umynurr eed21 amin cumlemizin emin olun su gibi geciyor bende ne zaman 30 gorecem diyordum bi baktim gecmisim ve doguma az kalms saglikla gelsin bebislerimiz🌸🌸❤️