Ne de olsa hazırlarım diye 35 haftaya bıraktım 35 olduğum gün rahatsızlandım az kalsın doğuma doğru gidiyorduk 4 gün hastanede yattım ve çıkınca da ayakta kalmak yasaklandı ilk hamileliği çok rahat geçmiş biri olarak anladım ki hiç belli olmuyor çok erkene de karşıyım ama ne olur ne olmaz 30-32 civarı hazırlamak lazımmış